Mass Effect 3 (Xbox 360) Ocena produktu:

od 79,90 PLN

  • Producent: Electronic Arts
  • Kategoria: Gry Xbox 360
  • Wersja językowa: polska
  • Przedział wiekowy: 18+
  • Tryb multiplayer: tak
  • Gatunek: akcja
Mass Effect 3 Rozpoczęła się wojna o Ziemię. Zdecyduj, jak się zakończy! Nie wszyscy przetrwają. Pradawna rasa „Żniwiarzy” rozpoczęła inwazję, nie zostawiając na swej drodze nic, poza pasmem ruin. Ziemia została zdobyta, galaktyka jest na skraju zagłady, a Ty jesteś jedyną osobą, która może powstrzymać zagładę. I nie wolno Ci przegrać.Mass Effect 3 pozwala graczom na wzięcie udziału w epickiej historii, opowiadającej o dramatycznej walce o przyszłość Ziemi, a także całej galaktyki.Jako Komandor Shepard, elitarny ludzki żołnierz, gracz podejmuje się misji powstrzymania bezlitosnego najeźdźcy i pozyskania śmiertelnie niebezpiecznych sojuszników. Od jego powodzenia zależy przyszłość całego życia w galaktyce.Do dyspozycji gracza oddany zostaje obszerny wachlarz uzbrojenia oraz specjalnych umiejętności, zezwalających na wypracowanie własnego, niepowtarzalnego sposobu toczenia walk. Wsparcia w boju udzielą nieodłączni towarzysze, na których lojalność trzeba będzie jednak zapracować.podczas wojny o Ziemię, istotną rolę, co siła ognia, odgrywać będzie siła perswazji. Od podjętych przez gracza decyzji i dokonanych wyborów moralnych zależeć będzie nie tylko lojalność członków drużyny i napotkanych postaci, lecz też całych cywilizacji.Główne parametry: Bogata, intrygująca fabuła: stan się bohaterem najszczególniej epickiej historii wszech czasów. Zdecyduj o jej finale podejmując decyzje i kształtując otaczający Cię świat. Wszechświat u Twoich stóp: walcz na wielu światach, zbierając sojuszników w walce o Ziemię i przyszłość galaktyki. Znaczna skala i inteligentni wrogowie: prowadź bitwy z ogromnymi przeciwnikami i zmierz się z wrogami, którzy bezustannie będą wystawiali Twoją strategię na próbę. Wykorzystaj solidny arsenał: każdą broń możesz modyfikować wedle swoich potrzeb, wykorzystując szereg unikalnych części. Każda broń wygląda inaczej i zadaje inne obrażenia. Atakuj z dystansu lub walcz z bliska: dobierz swych towarzyszy tak, aby walczyć z wrogiem na Twoich warunkach. Ogromna dostatek broni, umiejętności i ekwipunku pozwoli Ci grać w nieszablonowy i własny sposób.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Gry Xbox 360